Engineer Kilang jana Pendapatan Lumayan Di Ebay

Nama brader dalam bulatan tu, Faris Suhaini. Dressing ala-ala student. Cakap Melayu pekat, tiada speaking-speaking. Tapi dia bukan biasa-biasa. Dia ada ijazah dan bekerja sebagai engineer di sebuah kilang di Negeri Sembilan.

usahawan ebay berjaya

Bila belajar tinggi, orang akan ingat gaji bulanan pun tinggi. Rupa-rupanya bukan macam tu. Bila ditanya pada Faris, berapa gaji dia? Dia cakap dalam RM3k je! Gah, jawatan engineer, tapi gaji cuma dalam 3 ribu ringgit je.

Dulu-dulu sehingga tahun 80an dulu atau awal 90an, gaji RM3k OKlah. Tapi dalam situasi sekarang RM3k dianggap ciput! Sekejap je boleh habis. Jika tidak pandai urus duit, tidak sampai hujung bulan dah sesak nafas!

Atas kesedaran tu, dia cuba pelbagai peluang bisnes untuk menambah pendapatan. Antara yang rare adalah pelaburan emas. Ribu riban duit terbang. Kaya tidak…. kayap yang dapat. Habis duit simpanan bertahun-tahun.

Tapi dia tak putus asa dan terus mencuba!

Sekitar April 2019, menjadi turning point untuk Faris. Entah macam mana dia terjumpa orang yang promote panduan cara-cara jual barang runcit ke luar negara guna platform Ebay.

===

klik >> SAYA MAHU PANDUAN JUAL BARANG DI EBAY

===

Dari situ dia mula mengorak langkah untuk belajar dan buat sungguh-sungguh. Dalam masa yang singkat, income dia dah mula naik dari 3 angka ke 5 angka sebulan.

Berganda lebih banyak daripada gaji engineer kilang!

Pada ketika orang lain pening kena buang kerja, Faris senyum riang sebab income Ebay naik mencanak waktu covid. Duduk rumah tak kerja kilang pun duit masyukkk…. Tengok income dia di bawah. Sikit je lagi nak hit 6 angka sebulan.

Ini apa yang dia dapat dengan usaha yang bersungguh. Walau ada kelulusan bagus dan kerja bagus, tapi dia tidak sombong dengan ijazah dan kerjanya. Dia sanggup belajar dan buat betul-betul. Dan dia menikmati hasilnya.

Sebenarnya ramai yang berjaya keluar dari masalah kewangan asbab Panduan Export Mudah – Cara Bagaimana Menggunakan Platform Ebay untuk Menjana Pendapatan.

Kepada kalian yang nak rasa nikmat tengok USD masuk ke akaun setiap hari macam Faris, masih belum terlambat.

Jualan Panduan Export Mudah Ebay masih dibuka. Tapi bukan untuk semua orang. Hanya sesuai untuk mereka yang sanggup spend masa dan duit untuk belajar + buat sahaja yang digalakkan beli.

Yang tidak sanggup, lebih baik teruskan kehidupan macam biasa.

panduan ebay pdf

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge