Manfaat Dan Kelebihan Melakukan Perniagaan Online Dari Rumah

Bagi mereka yang sudah berkeluarga, melakukan perniagaan online dari rumah, membolehkan kita meluangkan masa yang lebih banyak bersama pasangan dan anak-anak.

Inilah sebab sebenar ramai orang memulakan perniagaan dari rumah.

Bukan sebab untuk kaya pun.

Sebenarnya pun, peniagaan tidak boleh menjamin kita menjadi kaya. Namun untuk cepat kaya dan lebih kaya, hanya dengan menceburi perniagaan.

Apa yang seronoknya, kita bakal memperoleh TIGA KEBEBASAN BILA MELAKUKAN PERNIAGAAN DARI RUMAH.

Kebebasan PERTAMA adalah BEBAS MASALAH KEWANGAN.

Tidak semestinya menjadi multi jutawan itu baru dikatakan bebas masalah kewangan. Hidup sederhana tanpa hutang pun boleh dikatakan bebas masalah kewangan.

Namun pendapat umum tentang bebas masalah kewangan adalah, kita mempunyai wang secukupnya jika ingin melakukan sesuatu yang melibatkan kewangan.

Cara mudah dan cepat untuk mencapai bebas masalah kewangan ini adalah melalui perniagaan.

Kebebasan KEDUA adalah BEBAS MEMBUAT PILIHAN.

Hanya kita yang menentukan masa dan cara kita buat kerja dalam perniagaan ini. Tanggungjawab berjaya adalah atas pilihan kita sendiri. Kita adalah bos untuk diri kita sendiri.

Kebebasan KETIGA adalah BEBAS MENGATUR MASA.

Ini yang paling disukai. Kita bekerja tanpa terikat dengan waktu pejabat. Tiada lagi istilah pergi kerja pagi, balik kerja petang. Kita tetap boleh menjalankan perniagaan online pada bila-bila masa sahaja.

Jangan salah faham ya. Bukan maksudnya ada banyak masa yang bebas. Sebenarnya untuk menjadi usahawan,memang tidak banyak masa pun.

Tetapi kita mempunyai kebebasan untuk memilih waktu atau masa untuk bekerja.

Contohnya sebelum ni kita bergegas pergi kerja selepas subuh. Kadang-kadang sebelum subuh lagi. Tidak sempat pun bersama anak ketika mereka bangun dan bersiap ke sekolah. Bersama anak hanya sekejap je waktu malam sebelum mereka tidur.

Namun dengan melakukan perniagaan dari rumah, kita mempunyai masa yang banyak bersama anak-anak. Saat mereka membesar, sentiasa dalam pemerhatian kita.

Setiap pagi, kita suami isteri bersama mengurus anak-anak. Bila anak-anak semua sudah di sekolah, barulah kita membuat kerja-kerja perniagaan. Kita dapat membuat banyak kerja tapi sudah tidak terikat dengan waktu-waktu tertentu.

===

Sesiapa sahaja boleh memulakan perniagaan online dari rumah. Tetapi bila tak tahu hendak jual apa dan bermula di mana, cuba sertai perniagaan networking 4Life yang bersifat global ini. Di mana, dengan hanya mendaftar di Malaysia, kita boleh menjual di serata dunia.

Klik di sini : >>> UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI KELUARGA 4LIFE dengan yuran keahlian yang murah.

Klik di sini: >>> LIHAT CONTOH WEB KEPUNYAAN KITA SEBAGAI AHLI yang boleh dipromosikan ke seluruh dunia.

Klik di sini: >>> UNTUK TAHU TENTANG SYARIKAT 4LIFE

===

Bisnes ini boleh dimulakan secara sambilan dahulu. Bermula dengan menjual untuk mendapat komisen dan bonus bagi menambah pendapatan sedia ada.

Atau mengajak orang menyertai bisnes 4Life untuk membesarkan networking bagi mendapatkan pendapatan yang lebih besar.

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge